Veelgestelde vragen
Zijn alle toestellen van Bell Fix simlock vrij?
Inderdaad al onze toestellen worden simlock vrij verkocht.
Telt mijn garantie nog nu mijn scherm gebroken is?
Neen de garantie vervalt na water- of zichtbare schade. Uw scherm moet intact zijn.
Waar komen de Bell Fix producten vandaan?
De toestellen die bij ons te verkrijgen zijn, komen zowel bij particulieren als bedrijven vandaan. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest en waar nodig hersteld. We controleren bovendien of de toestellen gestolen of geheeld zijn. Op deze manier ben je altijd verzekerd van een eerlijke en perfecte aankoop.
Kan ik mijn toestel naar u toesturen voor herstelling?
Inderdaad, u stuurt uw toestel op en na betaling wordt het herstelde product de volgende dag verzekerd verzonden met B-post.
Kan ik een factuur krijgen?
U kan uw naam, adres van de maatschappelijke zetel, btw- of ondernemingsnummer doorgeven per mail. Wij sturen de factuur per mail terug.
Kan ik mijn oude toestel bij jullie verkopen?
Inderdaad Bell Fix neemt oude toestellen over, maar deze moeten eerst technische controle ondergaan om de juiste prijs te geven.
Heeft u nog verdere vragen, contacteer ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0487204154.